V poslední době se na mnoha místech v médiích i na veřejných prostranstvích propaguje ekologie. Kdo netřídí odpady, je v očích veřejnosti zvrhlík, a kdo zakládá černé skládky, si koleduje o tučnou pokutu. To je samozřejmě správné a oprávněné, ale na mnoho ekologicky významných vzorců chování se zapomíná. Což takhle vyburcovat lidstvo k prospěšnějšímu životnímu stylu a poukázat na problémy, které bychom také měli řešit, nejen kontejnery s odpadem.

dívka v tričku

Vztah ke zvířatům – opravdovými milovníky přírody a zvířat bychom právem mohli nazvat všechny vegany a vegetariány. Nepodílejí se na masovém vraždění zvířat na jatkách, a ještě lépe, pokud maso nekonzumují především z etických důvodů. Kdo z vás inklinuje k tomuto životnímu stylu, mimochodem mnohem zdravějšímu, může jej propagovat mnoha způsoby i ve formě potisku na bundě, mikině, tričku nebo batohu. Například v podobě receptů, jak maso v jídelníčku nahradit, anebo třeba zdravotními benefity, které vegetariánství přináší. Upoutáte tím pozornost v podstatě kdekoli – v práci, na ulici, v obchodě i na procházce v parku.

veganská strava

Mezilidské vztahy – znáte pohádku „Nesmrtelná teta“? Filip Blažek v samotném závěru nabádá lidi kolem sebe, aby se měli rádi, objali se a přestali mezi sebou válčit, zápasit a předstírat, že někdo je lepší a jiný horší. Jsme všichni „stvořeni ze stejného těsta – z lásky“, a na to zapomínáme. Čím dříve se ukončí nesmyslné spory a začne mezi lidmi panovat více důvěry a spolupráce, tím dříve paní „závist“ tento prostor opustí. Propagovat lepší mezilidské vztahy lze i reklamním tričkem s potiskem Promotextilie, například citáty některých moudrých osobností, jako byl například Albert Einstein. A vězte, že lidi osloví mnohem víc jediná moudrá věta, než půllitr s pivní pěnou a pod ním nápis „chlastám, jako o život“. Lidem schází láska, vzájemná úcta a empatie, nikoli alkohol.